دستاوردهای خوبی از سوی مدیریت شهری در نمایشگاه ارائه شده است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری، دستاوردهای خوبی ارائه شده است.

نرگس معدنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اهمیت دیپلماسی شهری اظهار کرد: تبادل تجربیات بین شهرهای مختلف در کشورهای متعدد در این زمینه مورد اهمیت است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فلسفه برگزاری این نمایشگاه دیپلماسی شهری است، یادآور شد: برقراری تعاملات در شهر تهران به ویژه در شهرداری اتفاق افتاده و به اعتقاد من دستاورد خوبی از سوی مدیریت شهری در دوره جدید شاهد هستیم که قابلیت ارائه و بهره برداری دارد.

وی اضافه کرد: شهرهای خواهر خوانده که در این نمایشگاه حضور دارند می توانند از دستاوردها و توانمندی های ارائه شده از سوی مدیریت شهری تهران استفاده کنند.

معدنی پور با بیان اینکه در بخش فرهنگی و اجتماعی به لحاظ زیربنایی، زیرساختی و مجموعه های احداث شده دستاوردهای خوبی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ سازی، برنامه های اجتماع محور، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سایر بخش ها در شهر تهران از جمله گردشگری، ورزش همگانی، امور بانوان، آموزش شهروندی، سلامت اجتماعی، سلامت معنوی و سلامت روانی، تلاش شده بر اساس امکانات موجود، دستاوردها در نمایشگاه عرضه شود.

وی ادامه داد: تمام اقدامات و برنامه ها را نمی توان به صورت کامل در نمایشگاه ارائه کرد اما دستاوردهایی که قابلیت و امکان عرضه داشته به خوبی ارائه شده و امیدواریم به سمت هرچه بهتر شدن در این توانمندی ها پیش برویم.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
کد خبر: 23305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =