تلفیق همایش سرمایه‌گذاری و نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر همایش فرصت های سرمایه گذاری و نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری با هم تلفیق شوند، اتفاقات خوبی برای شهر تهران خواهد افتاد و امیدواریم این نمایشگاه باعث شکوفایی و رشد شهر شود.

محمد آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به ابعاد اثرگذار برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه رویدادی برای آگاهی شهروندان از وضعیت شهر تهران و خدماتی است که در شهر ارائه می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برنامه های آینده شهرداری نیز به بازدیدکنندگان اطلاع داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهرداری در فضای این نمایشگاه خدمات انجام شده، اقدامات فعلی و برنامه های آینده خود را در معرض نمایش قرار داده است.

وی ادامه داد: اگر این نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری تلفیق شوند و سرمایه گذاران حاضر در آن همایش در نمایشگاه حاضر شده و از غرفه ها و توانمندی ها بازدید کنند، اتفاقات خوبی برای شهر تهران خواهد افتاد.

آخوندی همچنین تصریح کرد: تلاش دست اندرکارانی که این نمایشگاه را برگزار کرده اند قابل تقدیر است و امیدواریم نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری بتواند باعث رشد و شکوفایی شهر تهران شود.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
کد خبر: 23306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =