این نمایشگاه می تواند بستری برای تعاملات کاربردی بین شهرها باشد

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری می‌تواند زمینه‌ای را فراهم کند که دیپلماسی شهری به مرحله اجرا و عملیاتی برسد.

مهدی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری برای اولین بار در پایتخت، اظهار کرد: حضور کلانشهرهای کشور در این نمایشگاه نیز اتفاق خوبی بود که شاهد آن هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خلأ چنین نمایشگاهی از موضع توان داخلی مدیریت شهری وجود داشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه بخشی از این خلأ پوشش داده شده و جبران شود.

وی با تأکید بر اهمیت دیپلماسی شهری، یادآور شد: مراحل تشریفاتی این دیپلماسی طی شده بود اما به محله اجرا نرسیده بود و استفاده کاربردی از خواهر خواندگی در مدیریت شهری تهران مورد توجه قرار نگرفته بود.

بابایی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی زمینه را فراهم می کند که سرریز دانش و فناوری بین شهرهای خواهر خوانده را شاهد باشیم، گفت: اگر بخواهیم به صورت کاربردی از دیپلماسی شهری استفاده کنیم باید زمینه سرریز تکنولوژی فراهم شود که این نمایشگاه ها می تواند بستری برای تعاملات کاربردی بین شهرها در زمینه های مختلف تخصصی مدیریت شهری باشد.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
کد خبر: 23307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =