نمایشگاه دستاوردهای مدیریت شهری باعث ایجاد رقابت سالم بین مناطق می‌شود

رضوی گفت: نمایشگاه هایی از این قبیل هم برای مناطق شهرداری و هم برای شهرهای خواهرخوانده موثر و حائز اهمیت است و باعث می شود این شهرها با ظرفیت‌های شهرداری آشنا شوند. برای مناطق نیز رقابت سالم و انگیزه ایجاد می کند و فرصت مناسبی برای ارائه خدمات است.

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ در حاشیه بازدید از نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، اظهار کرد: این ابتکار جالب توسط مرکز ارتباطات شهرداری در این دوره فرصت مغتنمی را فراهم کرده و جای تبریک دارد، امیدواریم با این هدف گذاریها به دستاوردهای خوبی در آینده برسیم؛ یکی از موضوعاتی که در دو سال گذشته تحت الشعاع مسائل کرونا قرار گرفت، نشست و به اشتراک گذاری اقدامات و خروجی های شهرداری بود ، البته قبل از کرونا نیز اشتراک گذاری دستاوردها پررنگ نبود.

شهردار منطقه ۲۰ افزود: نمایشگاه هایی از این قبیل هم برای مناطق شهرداری و هم برای شهرهای خواهرخوانده موثر و حائز اهمیت است و باعث می شود این شهرها با ظرفیت‌های شهرداری آشنا شوند و برای مناطق نیز رقابت سالم و انگیزه ایجاد می کند و فرصت مناسبی برای ارائه خدمات است.

وی یادآور شد: برای بررسی عملکرد این دوره از مدیریت شهری ابتدا باید شرایط موجود کشور را از نظر اقتصادی تحلیل کنید اما با وجود دشواری‌ها، در این دوره از مدیریت شهری، انتخاب آقای زاکانی و روایتگری خدمت از سوی ایشان در تهران حاکی از این است که با گام‌های بلندی که برداشته می شود چشم‌انداز روشن و دست یافتنی و پر از توسعه برای تهران رقم خواهد خورد.

رضوی در پایان خاطر نشان کرد: یکدلی و همدلی بین شورای اسلامی شهر و شهرداری و کمک‌های دولت می تواند بخشی از مشکلات رسوب شده و ریشه‌ ای در شهرداری را حل کند؛ همچنین تدوین قوانین مورد نیاز نیز می تواند باعث رقم خوردن اتفاقات خوبی در حوزه شهر شود.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
کد خبر: 23311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =