در دوره جدید مدیریت شهری رفع مشکل پروژه‌های بزرگ را دنبال می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: کلانشهرهای حاضر در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران می‌توانند از تجربیات گرانبهای شرکت در طول این سالها استفاده کنند.

محمد مؤیدی در گفتگو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری اظهار کرد: این نمایشگاه به اعتقاد من فرصت خوبی است که یکبار در سال مرور کنیم که چه اقداماتی انجام داده ایم و چه برنامه ها و اقداماتی را باید در دستور کار داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه ما نمی دانیم هر یک از بخش ها در شهرداری از چه ظرفیت‌هایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه این فرصت را فراهم کرده که برنامه های هر یک از سازمان‌ها با هم افزایی عملیاتی شود.

وی ادامه داد: حسن نمایشگاه این است که در یک فضای مشخص در کنار یکدیگر قرار می گیریم و می دانیم چه عملکردی داریم که تشریک مساعی را مورد توجه قرار دهیم.

مؤیدی با بیان اینکه علاوه بر اطلاع بخش های متعدد شهرداری از نحوه عملکرد یکدیگر، می توان دستاوردها را با کلانشهرها و شهرهای خواهر خوانده به اشتراک گذاشت، گفت: در این نمایشگاه می توانیم به کلانشهرها اعلام کنیم که شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، صاحب یک تجربه بزرگ در احداث سه میلیون متر مربع فضای فرهنگی شامل مجموعه‌های سینمایی، ورزشی، خدمات فرهنگی، باغ موزه ها و خانه موزه‌هاست.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران تأکید کرد: اگر شهرهای بزرگ کشور به دنبال فعالیت در این حوزه هستند می توانند از تجربیات و توانمندی‌های شرکت توسعه استفاده کنند چراکه تجربیات فنی این شرکت، ارزشمند و گرانبهاست.

مؤیدی با اعلام اینکه در دوره جدید مدیریت شهری رفع مشکل پروژه های بزرگ را دنبال می کنیم، تصریح کرد: ایجاد خانه موزه ها، مطالعه و مکان یابی پردیس های گردشگری خانواده محور، مرمت خانه های تاریخی، ایجاد خانه های ایثار و شهادت از مواردی است که در شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در دوره جدید پیگیری می شود که در این نمایشگاه، گزارشی از اقدامات طرح‌هایی که در مراحل مقدماتی قرار دارند، ارائه شده تا بخش‌هایی که می‌توانند در این زمینه همراهی داشته باشند، در کنار ما قرار بگیرند.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 23358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =