باب تبادل تجارب بین‌المللی در نمایشگاه 
توانمندی‌های مدیریت شهری  باز شده است

مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران گفت: ارائه توانمندی های مدیریت شهری در بخش های مختلف و تعاملات با سایر کلانشهرهای کشور و بهره گیری از تجارب بین المللی در ارتباط با شهرهای خواهر خوانده فرصتی است که باب آن در این نمایشگاه باز شده است.

شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، اظهار کرد: ارائه توانمندی های مدیریت شهری در بخش های مختلف و تعاملات با سایر کلانشهرهای کشور و بهره گیری از تجارب بین المللی در ارتباط با شهرهای خواهر خوانده فرصتی است که باب آن در این نمایشگاه باز شده است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران افزود: با توجه به اینکه اولین سالی است که این نمایشگاه برگزار می شود برای اینکه مشارکت گسترده شهروندان و بازدید عموم مردم را شاهد باشیم، نیازمند فراگیرتر کردن اطلاع رسانی ها هستیم.

وی در پایان یادآور شد: اقداماتی که در بخش های مختلف شهرداری ارائه می شود باید به مردم اطلاع رسانی شود تا حلقه ارتباطی شهروندان و شهرداری باعث تعاملات بیشتر و افزایش مطالبه گری شهروندان شود؛ در حوزه محیط زیست نیز نیازمند این هستیم که ارتباط بین شهرداری و شهروندان عمیق تر و مستمرتر برقرار شود.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 23366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =