یکپارچگی مجموعه‌های شهرداری کلیدواژه نمایشگاه است/ وجود ایده‌های غنی و ظرفیت‌های ویژه در بخش حمل و نقل

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: کلیدواژه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران، یکپارچگی و همدلی مجموعه‌های شهرداری است.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری اظهار کرد: نمایشگاه ها در اصل فرصتی برای برقراری ارتباط، معرفی ظرفیت‌ها و بیان نیازمندی‌ها هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه نمایشگاه ها زمینه ای برای تبادل تجربیات به شمار می روند، یادآور شد: از این طریق هم افزایی شکل می گیرد و امیدواریم از مسیر این هم افزایی مشکلات شهروندان برطرف شود.

وی تأکید کرد: حضور شهرداری تهران و نهادهای زیرمجموعه آن، در نمایشگاه بسیار خوب و پررنگ است و فرصت ویژه ای محسوب می شود که شهرداری بتواند از توانمندی های خارج از مجموعه خود و نیازمندی های موجود آگاهی به دست بیاورد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه این شرایط نیز فراهم است که شهرداری ظرفیت ها و دستاوردهای خود را به مردم معرفی کند، گفت: فضای همدلی و هماهنگی بخش های مختلف شهرداری در کنار یکدیگر و به نمایش گذاشتن سیستمی یکپارچه کلیدواژه این نمایشگاه به شمار می آید؛ باید از نگاه بین بخشی خودداری شود و خوشبختانه این یکپارچگی و خودداری از نگاه بین بخشی در نمایشگاه از سوی شهرداری مشاهده شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دعوت از شهرهای خواهر خوانده برای حضور در نمایشگاه خاطرنشان کرد: حضور این شهرها در نمایشگاه زمینه خوبی است که بتوان از تجارب بین شهرها بهره گرفت.

وی با بیان اینکه حمل و نقل تهران به بلوغ رسیده است، تصریح کرد: حمل و نقل پایتخت در بخش های مختلف صاحب سبک و نظر بوده و ایده‌های حمل و نقلی شهر ایده هایی غنی است که برای پیاده سازی آن به فرصت، اعتماد به بدنه کارشناسی و منابع نیاز داریم.

تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه تحولات در این زمینه میسر می‌شود، گفت: در بخش حمل و نقل عمومی و مترو، حوزه آی‌تی و آی‌تی‌اس و خدمات ترافیکی ظرفیت‌های بسیار خوبی در مجموعه شهرداری وجود دارد و من امروز در نمایشگاه این نشاط و شادابی و پویایی را مشاهده کردم.

انتهای پیام/

۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 23369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =