برگزاری نمایشگاه گروهی عکس «سیاه مشق نور» در فرهنگسرای اشراق

نمایشگاه گروهی عکس «سیاه مشق نور» در گالری آفرینش نقش در فرهنگسرای اشراق تهران در تاریخ ۱۶ الی ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، نمایشگاه گروهی عکس «سیاه مشق نور» که دستاورد گروهی از عکاسان است در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق به نمایش گذاشته می‌شود.
در این نمایشگاه گروهی عکس «هایریم مشاهیر ایران» تعداد ۲۹ عکس از تجربه‌های عکاسان درباره بازی نور بر چهره در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
نمایشگاه عکس «سیاه مشق نور» با ۸۷ قطعه عکس ۵۰ در ۷۰ سانتی متر از اعضای گروه عکاسان اهوراورا (نور خداوند) از سوی کانون عکس سیر نگاه پشتیبانی و ارائه می‌شود.
در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه گروهی عکس به قلم داریوش محمدخانه آمده: «مفتخریم کتاب این نمایشگاه را با تاکید بر چهره‌های ماندگار و تاثیرگذار بر هنر ایران زمین به چاپ و ثبت رساندیم. مساله اساسی برای انتخاب افراد، ویژگی‌های آنها به عنوان چهره‌های تاثیرگذار برای حضور در این نمایشگاه و کتاب از یک طرف و از طرفی، دستیابی به افراد مشهور و امکان عکسبرداری از آنها، مشکل دیگری بود که در برخی موارد به دلیل کهولت سن و گاه عدم امکان عکسبرداری به دلایل شخصی آنها همچنین بی‌اعتمادی به هنرمندان عکاس و ... تهیه این مجموعه عکس را دچار مشکل کرد، بنابراین تصمیم بر آن شد تا نمایشگاه به صورت تصادفی با تصاویر مشاهیری که امکان دسترسی و همکاری داشتند، برگزار شود.»
علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگی هنری منطقه ۴ می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۳۲۴۱۱۲ تماس بگیرند و یا به نشانی تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه مراجعه فرمایند.

انتهای پیام 

۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 23386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =