ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق شهری نقطه قوت نمایشگاه است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری مناطق مختلف شهرداری تهران، نقطه قوت و اتفاق ویژه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری است.

سیدعلی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اعلام اینکه اولین بار است که بخش های مختلف شهرداری خدمات ارزنده خود را در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری ارائه می دهند، اظهار کرد: تهران یک کلانشهر بوده که نمونه آن را در کشور نداریم و این سطح از خدمات در کشور مشاهده نمی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت ذی‌قیمتی است که ظرفیت‌ها و نقاط قوت شهرداری در معرض دید قرار بگیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که شهرداری با مهارت‌های حرفه‌ای بتواند در خدمت مردم بوده و الگویی برای سایر کلانشهرها و سراسر کشور باشد.

یزدی‌خواه با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری مناطق مختلف شهرداری در معرض دید سرمایه گذاران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این اقدام، نقطه مثبتی است که با استفاده از ظرفیت مردمی بتوانیم چهره شهر را متحول کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تأکید بر نقش شهرداری تهران در مقاطع و بخش‌های مختلف از جمله خدمات‌رسانی به مردم در طول ایام شیوع کرونا، ارائه خدمات الکترونیکی و ترافیکی، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل دولت الکترونیک و سامانه های شهرداری تهران بتوان خدمات را با کیفیت و سرعت و بهای تمام شده کمتر برای شهروندان ارائه کرد.

انتهای پیام/

۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 23410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =