راه‌اندازی قربانگاه منطقه ۱۹ با ظرفیت عرضه بیش از ۲ هزار دام بهداشتی

شهردار منطقه ۱۹ از راه اندازی بزرگترین جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در این منطقه همزمان با روزهای عرفه و عید سعید قربان با ظرفیت عرضه ۲۴۰۰ راس دام سبک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت گفت: جایگاه عرضه دام با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع شامل یک فضای سرپوشیده و پارکینگ در محله شکوفه بلوار بخشنده، تقاطع ارسطو آماده سازی شده است.
او با اشاره به حضور چهار دامپزشک در جایگاه عرضه دام بهداشتی به منظور ارائه دام های سالم و معاینه شده و ده  سلاخ به منظور ذبح رایگان دام‌ها افزود: در این جایگاه از ۲۴ غرفه یک غرفه برای عرضه دام سنگین و یک غرفه ویژه برای ساماندهی دام فروشان سرگردان در منطقه تدارک دیده شده است.
به گفته هدایت؛ جایگاه عرضه دام زنده مجهز به سیستم عابر بانک، چهار چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه، آبسردکن، سیستم نوبت دهی، بخش پاسخگویی به سوالات شرعی، ترازوی شاخص و باسکول خواهد شد و شهروندان می توانند در روز عرفه از ساعت ۹ تا ۱۹ عصر و در روز عید قربان از ۵ صبح تا ۱۵ عصر با مراجعه به این مکان دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام 
 

۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 23440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =