میهمانان روز سوم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران در سومین روز میزبان میهمانانی از جمله نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری و شهرداران مناطق مختلف پایتخت بود.

به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با سومین روز از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران، سالن نمایشگاه بوستان گفتگو از شهروندان و مدیران عالی‌رتبه میزبانی کرد.

در ساعات آغازین برگزاری نمایشگاه در سومین روز، محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از غرفه ها بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: اینکه شرکتها، سازمانها، مناطق و نهادهای زیر مجموعه شهرداری در یک فضا فعالیت ها و برنامه های خود را ارائه می دهند، اتفاق خوبی است. به اعتقاد من انتقال تجربیات در نمایشگاه از دستاوردهای اصلی به شمار می رود. اگر این رویداد سالیانه برگزار شود در بهبود روند اجرایی امور اثرگذار خواهد بود و مردم با اطلاع از ظرفیت ها و برنامه ها دلگرم خواهند شد.

میهمانان روز سوم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از میهمانان ویژه نمایشگاه در روز سوم بود که در حاشیه بازدید خود، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مغتنم عنوان کرد و گفت: اولین بار است که بخش های مختلف شهرداری خدمات ارزنده خود را در نمایشگاهی ابنچنینی ارائه می دهند و برگزاری این نمایشگاه فرصت ذی‌قیمتی است که ظرفیت‌ها و نقاط قوت شهرداری در معرض دید قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری مناطق مختلف شهرداری در معرض دید سرمایه گذاران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این اقدام، نقطه مثبتی است که با استفاده از ظرفیت مردمی بتوانیم چهره شهر را متحول کنیم.

میهمانان روز سوم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در جریان بازدید از این نمایشگاه با تأکید بر اینکه شهرداری تهران از ابتدای کار خود، گزارش عملکرد را مرحله به مرحله ارائه داده است، ابراز امیدواری کرد که مدیریت شهری هرچه سریعتر به اهداف و برنامه های خود دست یابد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعداد زیادی از غرفه ها توانستند عملکرد خود را به خوبی ارائه دهند اما برخی دیگر با وجود اینکه عملکردی قوی دارند، موفق نشدند آنچنان که باید اقدامات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

آقامیری معتقد بود که نگاه اکثریت غرفه ها به ویژه مناطق شهرداری در حوزه گردشگری بوده که رویکرد بسیار خوبی است چراکه مردم بیشتر دنبال این نوع نگاه هستند و مباحث تخصصی را دنبال نمی‌کنند.

میهمانان روز سوم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

احمد صادقی دیگر عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا نیز میهمان روز سوم نمایشگاه بود که در حاشیه بازدید خود از غرفه‌ها، تأکید کرد: برگزاری نمایشگاه هایی نظیر نمایشگاه شهر های خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری فرصتی است تا ببینیم مدیریت شهری برای پاسخگویی به نیاز شهر و شهروندان چه کرده است.

داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران روز گذشته از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری بازدید کرد و تجمیع غرفه ها در یک فضای مشخص و ارائه اقدامات را از نقاط قوت نمایشگاه دانست.

میهمانان روز سوم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

وی در این خصوص گفت: ما که در مجموعه شهرداری مشغول به فعالیت هستیم شاید اطلاعی از این حجم از فعالیت ها نداشته باشیم و مطمئنا مردم و نخبگان نیز آشنایی چندانی با برنامه ها ندارند. شهرداری به عنوان مجموعه ای خدوم فعالیت می کند اما این حجم از خدمات ملموس نبوده است. این نمایشگاه ها کمک می کند مخاطب متوجه گستردگی، تحول و نوآوری در فعالیت ها شود.

رضا قهرمانی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران نیز در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه الزامی بود. دستاوردها به خوبی عرضه شده و فرصت خوبی است که بخش ها از عملکرد یکدیگر و شهروندان با اقدامات مجموعه آشنا شوند.

میهمانان روز سوم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

رومینا پرز سفیر بولیوی در ایران نیز به همراه نرجس سلیمانی عضو شورای اسلامی شهر تهران از نمایشگاه دیدن کرد و در جریان بازدید خود ضمن ارادت به سردار سلیمانی ابراز امیدواری کرد تا خیابانی در بولیوی به نام این شهید مقاومت نامگذاری شود.

در ادامه برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری رضا پوریافر شهردار منطقه ۴ شهرداری تهران از غرفه‌ها بازدید کرد.

میهمانان روز سوم نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری چه کسانی بودند؟

نمایشگاه در سومین روز فعالیت خود از حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام احمدعلی قانع امام جمعه کن، سید رضا مفیدی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران، حسن میثمی مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک شهرداری تهران نیز میزبانی به عمل آورد.

گفتنی است نمایشگاه شهرهای خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران از ۱۲ تا ۱۷ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در بوستان گفتگو برگزار می شود.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 23445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =