برگزاری آنلاین مجمع سالیانه سازمان عمرانی مناطق

مجمع سالیانه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با هدف بررسی عملکرد و صورت های مالی منتهی به اسفند 1398 برگزار و عملکرد این سازمان بدون هیچ بند حسابرسی، "مطلوب" اعلام شد.

به گزارش شهر، به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجمع سالیانه سازمان عمرانی مناطق با حضور اعضای شورای سازمان، اعضای هیات مدیره، مدیران کل معاونت فنی و عمرانی و مدیرکل امور مجامع و شورای سازمانها و شرکت های شهرداری تهران، برای نخستین بار در مجموعه مدیریت شهری پایتخت به صورت آنلاین برگزار شد.
در ابتدای این نشست، مدیرکل امور مجامع باقدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت فنی و عمرانی و به طور خاص در سازمان عمرانی مناطق در خصوص برگزاری به موقع مجامع و کسب عنوان مطلوب از حسابرس و بازرس مستقل، به تشریح دیدگاه ها و نقطه نظرات شهردار تهران در خصوص برگزاری مجامع سازمانها و اهمیت شفافیت مالی آنها پرداخت.
در ادامه  صفا صبوری دیلمی، رئیس هیات مدیره و عضو شورای سازمان نیز از عملکرد مجموعه سازمان عمرانی مناطق قدردانی کرده و بر اهمیت برگزاری به موقع مجامع و پیگیری تحقق تکالیف مجامع سنوات گذشته تاکید کرد.
در ادامه، حسابرس و بازرس قانونی ضمن قرائت گزارش خود و ارائه صورت های مالی، عملکرد سازمان را بدون بند حسابرسی و مطلوب عنوان کرد.
در پایان مجمع،  غمخوار مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق به تشریح روند رو به رشد سازمان در افزایش شفافیت مالی نسبت به سنوات گذشته پرداخت و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، این موفقیت را حاصل تلاش مستمر تمام سطوح سازمان عنوان کرد.
بر اساس این گزارش سازمان عمرانی مناطق در سال 1399 برای پنجمین سال متوالی و بدون بند حسابرسی موفق به کسب عنوان مطلوب از حسابرس و بازرس قانونی شد.
 

۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 2346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =