زمینه‌های همکاری کلانشهرها در نمایشگاه شناسایی شده است

دبیرکل مجمع کلاننشهرهای ایران گفت: در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری، فضای تبادلات فراهم و زمینه‌های همکاری بین کلانشهرها شناسایی شد.

احسان متولیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به استقبال بسیار خوب از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران اظهار کرد: توانمندی‌های دوره جدید مدیریت شهری توسط شهرداری تهران، مجمع کلانشهرها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته‌است.

دبیرکل مجمع کلانشهرهای ایران یادآور شد: ما که از نزدیک شاهد فعالیت‌های شهرداری هستیم تا این میزان، از اقدامات مناطق ۲۲ گانه شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌ها آگاهی نداشتیم اما این نمایشگاه باعث شد اطلاع شهروندان در خصوص اقدامات اولین سال دوره جدید مدیریت شهری افزایش پیدا کند.

متولیان با بیان اینکه در این نمایشگاه شاهد حضور شهرداران شهرهای مختلف کشور بودیم، خاطرنشان کرد: شهرداران شهرهای  خارجی نیز در نمایشگاه حضور پیدا کردند و انتقال تجربیات در سطح بالایی عملی شد؛ همچنین مقدمه‌ای برای همکاری‌های آینده فراهم و زمینه این تبادلات و همکاری‌ها شناسایی شد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین مسائل در مدیریت شهری مواجهه مستقیم شهرداری با مردم است، گفت: این مواجهه در شهرداری‌ها بسیار بیشتر از دولت است و مردم خدمات مستقیمی از این نهاد دریافت می‌کنند. مردم باید بدانند چه اقداماتی در شهرداری انجام شده است.

دبیرکل مجمع کلانشهرهای ایران تصریح کرد: ممکن است بسیاری از شهروندان از خدمات و ظرفیتی که مدیریت شهری ایجاد می‌کند، خبردار نباشند که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث می‌شود که مردم بر خدمات ارائه شده، واقف شوند.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
کد خبر: 23475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =