هم‌آمیختگی بین تهران و دیگر کلانشهرها و حضور همه ارکان شهرداری، از ویژگی‌های ممتاز نمایشگاه است

شریفی گفت: هم‌آمیختگی بین تهران و دیگر کلانشهرهای کشور، حضور همه ارکان شهرداری و معرفی دستاوردهای آنها و نزدیکی شهرهای خواهرخوانده از ویژگی‌های ممتاز این نمایشگاه است.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در حاشیه بازدید از نمایشگاه تهران ۱۴۰۱، شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: در کنار موضوعات کیفی که به خوبی به آن پرداخته‌ شده بود، می توانست شاخص های ملموس تری در این نمایشگاه برای شهروندان ارائه شود، چرا که با شرایط فعلی بازدید از نمایشگاه برای شهروندان جذابیت چندانی ندارد و بیشتر مخاطبان آن مدیران و کارکنان شهرداری بودند.

وی گفت: با اندکی تغییر در استراتژی و سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه و اینکه به گونه ای باشد که بتوان دستاوردی داشته باشد که به مردم ارائه‌ کرد، می توانستیم شهروندان را هم دعوت کنیم که مشتاقانه از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

شهردار منطقه ۵ افزود: هم آمیختگی بین تهران و دیگر کلانشهرهای کشور، حضور همه ارکان شهرداری و معرفی دستاوردهای آنها و نزدیکی شهرهای خواهرخوانده از ویژگی های ممتاز این نمایشگاه است، اما در کنار آن جایگاه مردم به عنوان مخاطب در نمایشگاه کمرنگ بود.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 23485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =