نمایشگاه در نشان دادن ظرفیت‌های مدیریتی حوزه شهری تاثیرگذار است

مدیرعامل شرکت خاکریز آب اعتقاد دارد نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری در نشان دادن ظرفیت‌های مدیریتی حوزه شهری تاثیرگذار است.

عبدالمهدی حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری نخستین نمایشگاهی است که در حوزه تخصصی راه اندازی شده است و زمینه های جدیدی را در حوزه مدیریت شهری در تهران و سایر کلانشهرهای کشور به معرض نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه با حضور شهرهای خواهر خوانده نیز این تجربه ها در حوزه بین المللی مطرح می شود که در نوع خود حائز اهمیت است، افزود: چنین نمایشگاه هایی در جهت نشان دادن ظرفیت های مدیریتی در حوزه شهری می تواند تاثیرگذار باشد. حتی در حوزه تامین منابع درآمدی به عنوان فرصت های سرمایه گذاری داخلی و بین المللی می تواند برگزاری چنین نمایشگاه هایی موثر باشد.

مدیرعامل خاکریز آب ادامه داد: به نظر من برگزاری چنین نمایشگاهی اقدام خوبی است که می تواند ادامه دار باشد تا در کنار تفاهم نامه هایی که امکان دارد در جریان این نمایشگاه منعقد شود، ظرفیت های مدیریت شهری را نیز به معرض نمایش بگذارد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه به دلیل تخصصی بودن نمی توان انتظار داشت که بتواند با شهروندان و حوزه اجتماعی ارتباط برقرار کند به این دلیل که ظرفیت های دیگری از حوزه مدیریت شهری را نشان می دهد و تمامی سازمان ها، شرکت ها و زیر مجموعه هایی که در این نمایشگاه شرکت کرده اند به صورت تخصصی تجربه ها، طرح ها و پروژه های خود را به نمایش گذاشته است.

حسینی یادآور شد: به همین دلیل احتمال زیاد شهروندان نتوانند با این نمایشگاه تخصصی ارتباط برقرار کنند. البته باید به این مساله نیز  توجه داشت که چنین نمایشگاهی برای نخستین بار است که در تهران برگزار می شود و برای رسیدن به تجربه حضور شهروندان در این نمایشگاه در کنار تجربه بین المللی حضور شهرهای خواهر خوانده به صورت همزمان زود باشد اما می توان در نمایشگاه های بعدی به این مساله نیز توجه کرد و امکان حضور مردم و جذابیتی که برای این حضور می تواند در نظر گرفت را در طراحی های بعدی به کار برد.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
کد خبر: 23491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =