اتمام توسعه ضلع شمال بوستان جوانمردان تا ۳ ماه آینده/ توجه به نظرات نخبگان و شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد

شهردار منطقه ۲۲ تهران، گفت: به واسطه فاصله‌ای که میان مدیران و شهروندان ایجاد شده، مردم از اقداماتی که صورت می‌گیرد، اطلاع چندانی ندارند. بیشتر پروژه‌هایی که اجرا می‌شوند برآمده از نظرات نخبگان و مردم است.

وحید رضا محمدی در گفت‌وگو با شهر، درباره بازدید خود از نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران»، توضیح داد: این نمایشگاه مجموعه‌ دستاوردهای مدیریت شهری در دوره جدید و عملکرد ۱۰ ماهه نیروهای شهرداری است.

شهردار منطقه ۲۲ تهران با بیان اینکه برخلاف همه مشکلات اقتصادی موجود، مشارکت میان بخشی خوبی در مدیریت شهری رخ داد، افزود: متأسفانه ما مدیران نتوانستیم انعکاس رسانه‌ای خوبی از فعالیت‌های خوبی که در میدان اجرا شد را به گوش مردم برسانیم، اما این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای شهرداری را به نمایش گذاشته تا انعکاس آن به شهروندان اطلاع رسانی شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به فاصله میان مدیریت شهری و شهروندان تهرانی اشاره کرد و گفت: به واسطه فاصله‌ای که میان مدیران و شهروندان ایجاد شده، مردم از اقداماتی که صورت می‌گیرد، اطلاع چندانی ندارند. بیشتر پروژه‌هایی که اجرا می‌شوند برآمده از نظرات نخبگان و مردم است.

وی در ادامه عنوان کرد: توجه به نظرات و پیشنهادات نخبگان و شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد. همین موضوع سبب می‌شود که اثرگذاری در مدیریت شهری افزایش یابد و حس تعلق مردم به محلات بیشتر شود.

شهردار منطقه ۲۲ تهران در پایان اعلام کرد: در حال حاضر بازسازی مسیل کن، شمال پل همت و توسعه ضلع شمال بوستان جوانمردان بعد از پل بزرگراه شهید همت در دستور کار قرار گرفته است و تا سه ماه آینده تحویل شهروندان خواهد شد. 

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 23498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =