بازدید مهمانان خارجی نمایشگاه «تهران ۱۴۰۱» از مجموعه گردشگری عباس‌آباد

مهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران۱۴۰۱» از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بازدید کردند.

به گزار شهر، پنجشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ مهمانان خارجی که برای شرکت در نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران» به کشور ایران سفر کرده‌اند با هماهنگی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از مراکز فرهنگی، تفریحی، گردشگری و علمی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بازدید کردند.
فعالین حوزه مدیریت شهری و مدیران شهری از شهرهای گبزه ترکیه، بانکوک تایلند، بیشکک و دوشنبه تاجیکستان، سوفیای بلغارستان، کازان روسیه، بغداد و نجف عراق به همراه تعدادی از سفیران این کشورها در تهران و همچنین نمایندگانی از سازمان UCLG-MEWA (سازمان شهرهای متحد و دولتهای محلی خاورمیانه و غرب آسیا) و ISOCARP (مجمع بین المللی طراحان شهری و منطقه ای) که در نمایشگاه حضور داشتند، ابتدا از بوستان «آب و آتش»  و سپس از «پل طبیعت» و بوستان «بنادر» بازدید کرده و با توضیحات راهنمای گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با مجموعه بیشتر آشنا شدند. این هیأت سپس با عبور از پل ابریشم در «گنبد مینا» حضور یافتند و ضمن آشنایی با قسمت‌های متنوع و علمی این مجموعه، به تماشای مستندی کوتاه در زمینه کهکشان و سیاه چاله ها نشستند. 
بازدید از مجموعه عباس آباد با هدف شناخت هر چه بیشتر ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری تهران و آشنایی با پروژه های برتر این شهر صورت گرفت.

انتهای پیام 

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 23512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =