برافراشته شدن ۵ ابر پرچم دهه مبارک ولایت  در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان با عنوان پویش "عید لبخند و برادری" در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان وآغاز دهه مبارک ولایت و امامت افزود: همزمان با برافراشته شدن ۵ ابر پرچم ولایت، ویژه برنامه های دهه ولایت در محلات آغاز شد.
به گفته او؛ امروز همزمان با روز عرفه مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها، بقاع مذهبی و هیات های مذهبی محلات، با برگزاری دعای پرفیض عرفه میزبان شهروندان هستند.
صباغ افزود:  برپایی ایستگاه فرهنگی جهت اجرای سرود همراه با  پذیرایی صلواتی، در کنار یکی از مساجد شاخص برگزار کننده دعای عرفه، برپایی  نمایشگاه عکس و آثار خوشنویسی با محوریت اعیاد قربان در کانون ها، مراکز فرهنگی و سراهای محلات و برگزاری برنامه غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام ازجمله برنامه های روز عرفه است.
شهردار منطقه به تشریح ویژه برنامه های عید سعید قربان اشاره کرد و گفت: برپایی کارگاه دوخت پرچم ولایت در آستان مقدس سید ملک خاتون(س) با عنوان کوک دلها بر آستان علی ولی الله(ع)، برپایی موکب های نذر غذا و اطعام و ایستگاه های پذیرایی، برپایی ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی و عرضه خدمات فرهنگی و اجرای برنامه های شاد و متنوع میدانی (سرودهای مذهبی، اقوام، خدمات سلامت و...، در کنار مراکز عرضه بهداشتی دام شهرداری)، حرکت کاروان های سیار خودرویی، تزیین شده با گل، بادکنک و... همراه با سیستم صوت، سرود و مولودی خوانی و اجرای برنامه های زنده میدانی شامل نمایش میدانی، قصه و خاطره گویی، مسابقه فرهنگی از سایر برنامه های این دهه است.
برپایه این گزارش،  امشب همزمان با عید سعید قربان مراسم نور افشانی در میادین منطقه برگزار می شود و به منظور هویت بخشی و آذین بندی سیمای بصری شهر پوستر، بنر مناسبتی و ریسه های نوری و پرچمی در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.

انتهای پیام 

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 23529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =