بهره‌برداری از دو بوستان در منطقه ۸ تا یک ماه آینده

شهردار منطقه ۸ در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری ۱۴۰۱ خلاصه‌ای از خدمات و پروژه‌های انجام شده در منطقه۸ را ارائه کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با اشاره به پایین بودن سرانه فضای سبز در منطقه گفت: برای رفاه حال شهروندان و رفع این معضل، شهرداری منطقه هشت در ۹ ماه اخیر احداث دو بوستان را در دستور کار قرار داد که این دو بوستان تا یک ماه آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

تنهایی با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه جهت آبیاری فضای سبز در منطقه، یادآور شد: با ایجاد این تصفیه خانه ۶ محله منطقه از فرصت آبیاری فضای سبز بهره مند خواهند شد.

شهردار منطقه۸ تاکید کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه اطلاع شهروندان و بازدید کنندگاه از اقدامات در قالب تولید محتوا و بسته‌های تصویری است یعنی ما وقتی از اقدامات در پروژه تصفیه خانه مسیل باختر سخن می گوییم شاید مردم این عملکرد را احساس نکنند اما با مراجعه به نمایشگاه می توانند با تماشای تصاویر و فیلم‌های این پروژه، از تلاش منطقه ۸ در این زمینه اطلاع پیدا کنند.

وی در پایان از زحمات اعضای خانواده شهرداری در طول هفته برگزاری نمایشگاه گفت: مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه در وهله اول برای بهره‌برداری توسط مدیران شهری کلانشهرها است و تهران به عنوان پایتخت ام القرای جهان اسلام در این نمایشگاه، فضایی را در اختیار قرار داد که کلانشهرها از اقدامات پایتخت الگو بگیرند تا دیگر شهرها با بومی سازی دستاوردهای تهران، برنامه‌ریزی‌های خود را لحاظ کنند.

/انتهای پیام

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 23534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =