هم‌افزایی مدیریتی مهمترین دستاورد نمایشگاه بود

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بر این باور است؛ یکی از مهمترین دستاوردهای نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری، هم‌افزایی مدیریتی بین بخش‌های مختلف شهرداری تهران و همچنین ارتباط بین کلانشهرها و شهرهای خواهر خوانده بوده است.

جعفر شربیانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، گفت: هم‌افزایی و همچنین ارائه گزارش عملکرد دو دستاورد این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه تلاش‌هایی که در ۱۰ ماه گذشته شهرداران مناطق، معاونت ها و سازمان ها در دوره جدید انجام داده اند  در این نمایشگاه به صورت یک گزارش تجمیع شده به مردم و مسئولان و تصمیم گیران ارائه شد، ادامه داد: این رویدار بزرگ شهری باعث شد تا مشکلات، چالش‌ها، دغدغه‌ها و یا نقاط ضعف و قوتی که در شهر تهران وجود دارد با حضور مدیران شهری، دولتی ، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر بررسی شود و در مجموع سیاستگذاران و تصمیم گیران بتوانند در حاشیه نمایشگاه به حل و فصل آن بپردازند.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بیان کرد: همفکری سیاستگذاران حوزه شهری در جریان نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری باعث شد تا یک هم‌افزایی مدیریتی برای حل مشکلات و چالش ها ایجاد شود.

وی همچنین یادآور شد: به اعتقاد بنده  مهمتر از برگزاری این نمایشگاه و دستاوردهای آن، این است که حاصل این نمایشگاه تبدیل به حل مشکلات شهر تهران شود.

شربیانی تاکید کرد: آن قسمت از نمایشگاه که بر پایه و اساس فناوری و استفاده از فضاهای آی تی در حل مسائل و تجمیع اطلاعات و تسهیل فرآیندها بود، از مهمترین بخش های نمایشگاه بود. البته همه زحمات زیادی کشیده بودند اما این بخش نظر من را بیشتر جلب کرد.

وی در پایان گفت: انشالله اگر این نمایشگاه منجر به  حل مشکلات، دغدغه ها و چالش های مردم تهران شود حتما تاثیر خوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 23541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =