برگزاری نمایشگاه برگ دیگری از ارتباط شفاف مدیریت شهری با مردم و مسئولان است

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری تهران برگ دیگری از رویکرد شفاف سازی این دوره مدیریت شهری برای ارائه گزارش از تلاش‌های مجموعه شهرداری تهران به مردم و مسئولان است.

داوود گودرزی در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، گفت: این نمایشگاه برای ما که در حوزه بازرسی فعالیت می‌کنیم و بخشی از اطلاعات مجموعه ها را در دست داریم، تازگی نداشت اما آنچه که برای ما جالب بود تجمیع فعالیت هایی است که در سازمان ها و زیر مجموعه های شهرداری انجام می شود که ایجادکننده فضای تازه ای بود.

وی با بیان اینکه ما در سازمان بازرسی مدام گزارش عملکرد اقدامات مختلف سازمان ها، شرکت ها، معاونت ها و مناطق شهرداری را دنبال می کنیم، افزود: اتفاقی که در نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری افتاد، این بود که هیچ وقت به تمام عملکرد شهرداری تهران به صورت یکجا توجهی نکرده بودیم چه برسد به مخاطب ما که همان شهروندان هستند و یا سایر مسئولان و نخبگان شهر تهران؛ این حجم از فعالیت در نمایشگاه شگفت آور بود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این نگاه و رویکرد نشان داد که جای چنین رویدادها و نمایشگاه هایی در شهر تهران خالی بوده است، ادامه داد: مجموعه شهرداری تهران به عنوان یک مجموعه خدوم به رغم اینکه در عرصه های مختلف فعالیت می کند اما این حجم از  خدمات ملموس نیست.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی کمک می کند تا ما مخاطب را متوجه گستردگی فعالیت ها و خدمات کنیم، بیان کرد: نمایشگاه فرصتی را فراهم آورد تا تحول و نوآوری ایجاد شده  در بخش های مختلف مدیریت شهری را نشان دهیم.

 گودرزی با اشاره به اینکه در برخی از  غرفه ها ملموس بود که اتفاقات جدیدی در شهر تهران در حال روی دادن است، یادآور شد: به عنوان مثال در حوزه پسماند اتفاقات جدیدی در حال روی دادن است و یا در مناطق و کارهایی که در موضوعات گردشگری و حمل و نقل در حال روی دادن است.

وی با بیان اینکه چندین سال بود که نمایشگاه این چنینی برگزار نشده بود و بعد از ۱۰ ماه فعالیت مدیریت شهری برگزاری چنین نمایشگاهی اتفاق خوبی بود و این کار نشان داد که ما در همه حال اماده پاسخگویی هستیم، تاکید کرد: میزان مصاحبه هایی که شهردار تهران درباره عملکرد شهرداری در رسانه ها انجام می دهد و ارائه گزارش ۲۰۰ روزه نشان می دهد که شهرداری تهران در هر حالی آماده پاسخگویی است.

گودرزی در پایان، عنوان کرد: این مساله نشان می دهد که ما در هر حالی آماده پاسخگویی هستیم تا بگوییم ایده ها و اولویت ها چیست . وقتی مدام این گزارش ها را به مردم ارائه می دهیم نشان می دهد که در تحقق اهداف و شعارهایمان تاکید داریم.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 23545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =