نمایشگاه فرصتی برای مواجه با تجارب موفق ملی و بین المللی بود

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری فرصتی برای رویارویی مدیران شهری با تجارب موفق ملی و بین المللی بود.

مهدی امیر درباره ارزیابی خود از برگزاری نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، گفت: نمایشگاه از بحث کیفی و کمی بسیار خوبی بهره برده بود و فرصت خوبی را ایجاد کرد  تا مدیران مختلف شهرداری تهران در تعامل با یکدیگر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مدیران شهری حدود یک هفته فرصت داشتند تا با ظرفیت‌های ملی و بین المللی یکدیگر آشنا شوند، افزود: با توجه به بخش بین الملل این نمایشگاه فرصت خوبی فراهم شد تا هم بتوان از تجارب بین المللی استفاده کنیم  و هم تجربه آموزی های موفقی در کنار یکدیگر داشته باشیم.

مدیر کل آموزش های شهروندی با بیان اینکه تصور می کنم این کار برای نخستین بار در تهران انجام شده و فرصت بسیار خوبی را برای مدیران شهری ایجاد کرده ادامه داد: اگر بخواهیم نمایشگاه را از دریچه میزان استقبال شهروندان از این رویداد شهری بررسی کنیم باید بگوییم که این اتفاق به صورت کامل در نخستین دوره از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری ایجاد نشد. اما در مجموع باید به این مساله اشاره کرد که اگر بخواهیم مخاطبان دیگری را در گروه های مختلف به این نمایشگاه دعوت کنیم حتما باید تغییراتی در برگزاری این نمایشگاه ایجاد شود چرا که ظرفیتی که به وجود آمده بیشتر برای گروه های تخصصی حوزه شهری است.

وی بیان کرد : می توانیم از حضور شهروندان در نمایشگاه بهره مند شویم و ظرفیت های دیگری که باعث حضور شهروندان می‌شود را به صورت میدانی به نمایشگاه اضافه کنیم و میزبان مخاطب عمومی  در  نمایشگاه باشیم.

امیری تاکید کرد: وقتی از مخاطب عمومی صحبت می کنیم، شامل گروه کودک تا سالمند می شود. گروه های مختلف بافرهنگ های متنوع و سطح سواد مختلف می توانند در این تقسیم بندی جای بگیرند. برای همین اگر می خواهیم از عموم مردم دعوت کنیم باید تغییراتی در برنامه ایجاد شود.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 23550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =