رضا حاجوی با اشاره به ارزیابی خود از برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری به خبرنگار شهر، گفت: برگزاری نمایشگاهی با موضوع مدیریت شهری یک مانور رسانه ای است نسبت به این دلیل که فعالیت های مدیریت شهری در حوزه تخصصی آن و ورود عملکردی آنها در حوزه رسانه ای به طور کامل مشخص شود.
وی افزود: این موضوعات اطلاعاتی و عملیاتی که در دوره های مختلفی در قالب برگزاری نمایشگاه ها ارائه می شود می تواند ارتباط مستقیم تری را با مردم داشته باشد که جمع بندی کل موضوعات شهری را در قالب بک بسته داشته باشند.
شهردار منطقه یک ادامه داد: نمایشگاه هایی با موضوعات مدیریت شهری هم مخاطبان عام و هم مخاطب خاص دارند لذا این دو مخاطب در برگزاری چنین نمایشگاه هایی ایجاب می کند که هم به مخاطب عام که عموم شهروندان هستند، توجه شود و هم به مخاطب خاص که جمعی از نخبگان، فرهیختگان و منتقدین و یا متخصصینی از حوزه مدیریت شهری هستند.
به اعتقاد وی؛ این ترکیب یا دوگانه عمومیت و اختصاصی مخاطبان ویژگی هر نمایشگاهی را نشان می دهد.
انتهای پیام/
نظر شما