نمایشگاه فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد مدیران شهری به شهروندان بود

شهردار منطقه ۳ تهران تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد مدیران شهری را به شهروندان علاقمند فراهم کرد.

حمید جوانی درباره ارزیابی خود در خصوص برگزاری نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری به خبرنگار شهر گفت: نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری به رغم اینکه اولین دوره بود توانست موفق عمل کند.

وی افزود: با توجه به اینکه دستاوردهای تمامی مناطق، شرکت ها، سازمان ها و معاونت های مدیریت شهری در این نمایشگاه ارائه شده ظرفیت خوبی برای ارائه توانمندی های مدیریت شهری محسوب می شود.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: طبیعتا یکی از نکاتی که مغفول مانده بود ارائه گزارش به شهروندان شهر تهران و استفاده از ظرفیت های سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران است که این به دلیل اطلاع رسانی های ناکافی و یا عدم  همکاری برخی سازمان های اطلاع رسانی در سطح شهر تهران رخ داده است.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی این نمایشگاه باعث شد شهروندان با دستاوردها و برنامه های شهرداری تهران برای آینده به صورت کامل آشنا شوند

 وی تاکید کرد؛ این ظرفیت برای این که بتوانیم  همه مناطق و سازمان های شهرداری تهران و برنامه هایی که  برای آینده پیش بینی کرده اند را در راستای ارائه خدمات به شهروندان چه در حوزه های خدماتی و چه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی را معرفی کنیم بسیار موثر بود.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
کد خبر: 23553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =