حضور شهرهای اقماری تهران در نمایشگاه سال آینده می‌تواند در برنامه‌ریزی, بهتر برای پایتخت موثر باشد

شهردار باقر شهر عنوان کرد: جای خالی ۴۶ شهر اقماری استان تهران که در همسایگی پایتخت قرار دارند در نمایشگاه حس می‌شد. امیدواریم برای سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های این شهرها در نمایشگاه حضور داشته باشند.

محسن قضاتلو در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی های مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، گفت: برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری به همت شهرداری تهران، اقدام مناسبی بود؛ هم از جهت شناخت شهر و هم از جهت ارتباط با مسئولانی که در حاشیه این رویداد شهری امکان گفت‌وگو با آنها فراهم شد.

وی در ادامه افزود: مردم توانستند با بازدید از این نمایشگاه به دامنه و وسعت فعالیت های شهرداری به صورت یک جا آشنا شوند. این نمایشگاه به خوبی نشان داد اگر یک روز شهرداری به وظایف خود عمل نکند مشکلات زیادی در شهر ایجاد می شود اما چون این وظایف به صورت روزمره انجام می شود، شاید مردم زیاد متوجه اهمیت این مساله نباشند. مردم باید با حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و گردشگری آشنا شوند.

شهردار باقر شهر با تأکید براینکه باید از ظرفیت های شهرهای اطراف تهران در این نمایشگاه استفاده کرد، گفت: شاید بتوان گفت که شهر بزرگی مانند تهران به خودی خود اداره می شوند اما حضور شهرهای اقماری اطراف تهران نیز در پیشرفت پایتخت موثر است.

وی در پایان بیان کرد: همانطور که می دانید ۴۶ شهر اقماری در استان تهران وجود دارد که برخی از این شهرها فاصله بلافصلی دارد و دعوت کردن از شهرداران این شهرها در نمایشگاه می تواند مفید باشد.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 23555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =