بهره‌برداری از پارکینگ مکانیزه جانباز منطقه ۱۹ با نصب سازه طبقاتی؛ به زودی

عملیات احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در محله نعمت آباد با نصب سازه طبقاتی طی ماه های آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: به منظور تامین فضای پارک خودروها در مجاورت مراکز خرید و پر تردد، عملیات اجرایی دومین پارکینگ مکانیزه در این منطقه پس از پایان عملیات بتن ریزی در مرحله نصب سازه قرار دارد.
او افزود: تولید قطعات سازه فلزی پارکینگ در کارخانه انجام می شود که پس از اتمام ساخت به محل مورد نظر منتقل و بر روی سازه آن مونتاژ می شود.
به گفته این مسئول، نخستین پارکینگ مکانیزه منطقه ۱۹ در خیابان انقلاب و در مجاورت بازار احسانی با ظرفیت ۱۸۰ خودرو بهره برداری شده و احداث پارکینگ جانباز به عنوان دومین پارکینگ مکانیزه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با ظرفیت پارک ۲۰۰ خودرو به رفع نیاز شهروندان و جبران کسری پارکینگ در این محدوده کمک خواهد کرد.
هدایت با اشاره به ترمیم و نصب علائم ترافیکی در معابر اصلی نواحی به صورت مستمر در راستای نگهداشت شهر بیان کرد: به همین منظور ۲۵ شاخه گاردریل، ۳ بشکه، ۵ تابلو علائم ترافیکی و ۲۰ عدد استوانه در معابر نصب شده است.
 

انتهای پیام 

۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 23559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =