بازدیدهای میدانی زمینه‌ساز سنجش نیازهای شهروندان است

محمد جواد خسروی شهردار منطقه هجده با همراهی معاونین خود و با هدف بررسی وضعیت نگهداشت و شناسایی فرصت های اجرایی و تعیین تکلیف پرونده های املاک و شهرسازی از بوستان ها و املاک شهرداری بازدید میدانی بعمل آورد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، محمد جواد خسروی شهردار منطقه با هدف بررسی وضعیت نگهداشت بوستان ها و رسیدگی به این اماکن تفریحی گفت: بوستان های سطح منطقه متعلق به شهروندان است و وظیفه خود می دانیم محل فراغت همشهریان را بررسی و اصلاح کنیم تا قدمی برای شهروندان برداشته باشیم.

خسروی در ادامه بیان کرد: بازدیدهای میدانی، امکان سنجی های لازم را به منظور افزایش سطح خدمات رسانی و امکان تشخیص موقعیت های اجرایی فراهم میکند تا با برنامه ریزی و سنجش، اجرای پروژه های عمرانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رفاه حال شهروندان در سطح بوستان ها داشته باشیم.

در ادامه شهردار منطقه هجده به منظور بررسی و تعیین تکلیف پرونده های املاک و شهرسازی منطقه، از نواحی ۵ و ۶ بازدید کرد تا پس از بررسی بیشتر تصمیماتی در خصوص املاک مد نظر داشته باشد.

شایان ذکر است، در این بازدید میدانی از بوستان شهید محسن انتظاری و پارک جنکلی آزاد شهر در ناحیه ۷ نیز  بازدید به عمل آمد و فرصت هایی در راستای احداث و اجرای طرح‌های‌عمرانی  شناسایی شد.

انتهای پیام 

۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 23595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =