اعلام نتایج مسابقه بین‌المللی نقاشی شهر صلح آمیز ۲۰۲۱

مسابقه بین‌المللی نقاشی شهر صلح آمیز برای چهارمین سال متوالی توسط سازمان شهرداران صلح واقع در شهر هیروشیمای ژاپن و با مشارکت ۱۰۵ شهر از ۱۸ کشور دنیا برگزار شد.

به گزارش شهر، طی اعلام فراخوان این مسابقه توسط دبیرخانه ایرانی سازمان شهرداران صلح، با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و موزه صلح تهران، از کودکان ۶ تا ۱۵ سال دعوت شد تا آثار هنری خود را با موضوع شهر صلح آمیز برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

در مرحله اول مسابقه، تمامی آثار شرکت کنندگان از سراسر ایران دریافت شد و سپس با توجه به ظرفیت تعیین شده از سوی دبیرخانه ژاپن (ثبت ۵ اثر از هر شهر و رده سنی)، آثار شهرهایی که بیش از تعداد مذکور بود، توسط داوران ایرانی متخصص در حوزه نقاشی کودکان انتخاب و به دبیرخانه ژاپن ارسال شد.

در مرحله بعدی تمامی آثار ارسال شده از سراسر دنیا، توسط داوران بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت برای رتبه اول تا سوم، دوازده اثر برگزیده شد.

علیرغم اینکه این رویداد در قالب مسابقه برگزار شد، آثار تمامی کودکان ارزشمند و شایسته‌ تقدیر است، زیرا قلم کودکی که به رنگ صلح درآید زیباترین نقش‌هارا خلق می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر از نتایج نهایی مسابقه بین‌المللی نقاشی شهر صلح آمیز ۲۰۲۱ اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 23847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =