برگزاری جشن‌های مردمی غدیر در مساجد پایتخت

حجت الاسلام جواد صادق زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران ضمن تشریح فعالیتهای گسترده نهادهای مردمی و فعالان فرهنگی مساجد همزمان با بزرگترین عید الهی گفت : جشن های مردمی عید غدیر خم و دهه ولایت در مساجد منتخب با سخنان مستبصرین(رهیافتگان به مذهب حقه تشیع از ملیت های مختلف) در حال برگزاری است .

به گزارش شهر، حجت الاسلام جواد صادق زاده، رئیس مرکز فعالیتهای دینی با اشاره به این مطلب که جشن های عید غدیر از شب های گذشته در مساجد منتخب آغاز شده است، گفت : این مراسم امروز و امشب نیز در مساجدالقرآن و بهشتی بزرگراه محلاتی، جامع امام صادق(ع) خیابان دماوند، مساجد جامع ابوذر و خزانه ادامه می یابد . 
مشاور شهردار تهران در حوزه دین و مساجد گفت: سخنرانان امشب این مراسم دکتر استفان شفر از آلمان، عبدالحنان از بنگلادش ، حسن مومن از آفریقا و ... هستند. 
وی ادامه داد : توزیع محصولات فرهنگی غدیر عید آسمانی شامل هزار و پانصد اینفوگراف ایام غدیریه با موضوعاتی همچون سدالابواب، نزول آیه های مودت ، تبلیغ و مباهله ، نزول سوره انسان و آیات نازله و احادیث نبوی درباره امام علی(ع) ،  پنج هزار بروشور روز شمار غدیر و مجله زعفرون ویژه عید غدیر برای نوجوانان از دیگر برنامه های این مرکز است. این محصولات در اماکن عمومی نظیر فرهنگسراهای شهر تهران، پایانه ها ، فروشگاههای شهروند ، ایستگاههای مترو و ... نصب و توزیع می شوند .

انتهای پیام 

۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 23860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =