از بررسی گزارش عملکرد معاونت‌های اجرایی تا تاکید شهردار بر لزوم ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن منطقه

نهمین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۷ با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، نهمین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۷ با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

در این جلسه، مصوبات صورتجلسه گذشته بررسی شد و گزارشی از اقدامات انجام گرفته طبق دستورالعمل جلسه قبل و وضعیت اجرای مصوبات، ارائه شد. همچنین در خصوص پیشرفت طرح ها و پروژه های توسعه محله ای بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه درخصوص وضعیت درآمدی منطقه، وضعیت عملکردی نواحی، وضعیت قراردادهای سال ۱۴۰۱، عملکرد منطقه بر اساس اعتبار ابلاغی بحث و بررسی شد. سپس معاونت های فنی و عمران، امور اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک منطقه گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارائه دادند.

شهرداران نواحی سه گانه نیز درباره مسائل مربوط به ناحیه مربوط به خود، به بیان گزارش پرداختند.

در ادامه رضا شنگی شهردار منطقه پس از استماع گزارش ها و عملکردهای مختلف، به بحث و تبادل نظر درباره موارد ارائه شده پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین شنگی به نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران که از ۱۲ الی ۱۷ تیرماه برگزار شده بود، اشاره کرد و آن را یکی از دستاوردهای این دوره شهرداری دانست و گفت: این نمایشگاه ظرفیت خوبی برای شهرداری تهران بود و بازخورد بسیار خوبی داشت که می توان از آن، الگو گرفت.

همچنین شهردار منطقه در این جلسه به مسئله ساختمان های ناایمن منطقه پرداخت و دستورات لازم در خصوص پیگیری و رفع موارد ناایمن را به کمیته ساختمان های ناایمن صادر کرد.

در ادامه شنگی به برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به بافت فرهنگی و مذهبی منطقه، علاوه بر برگزاری جشن ها و نورافشانی های مختلف در سطح منطقه، بیش از یک صد هزار پرس غذا توسط گروه های مردمی طبخ شد.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 23886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =