نظافت بیش از صد کیلومتر از معابر منطقه ۲۲ به شکل روزانه

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه سرعت در خدمات رسانی باعث رضایت مندی شهروندان می شود، گفت: با اجرای صحیح در رفت و روب معابر که جزو اولویت های حوزه خدمات شهری به حساب می آید شاهد کاهش تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ خواهیم بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، صبح امروز وحیدرضا محمدی شهردار منطقه به همراه علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، علی رباطی رئیس اداره خدمات شهری منطقه و شهرداران نواحی  یک، دو  و شش از تجهیزات و ادوات حوزه خدمات شهری این سه ناحیه بازدید کردند.

شهردار منطقه در این بازدید اظهار داشت: به دلیل پهناور بودن منطقه و وجود بزرگراه های متعدد روزانه بیش از یک صد کیلومتر از معابر اصلی و فرعی این منطقه به همت پیمانکاران حوزه خدمات شهری مورد رفت و روب قرار می گیرد، همچنین جمع آوری پسماند از یک هزار و ۵۰۰ مخزن به شکل روزانه از جمله اقدامات خدمات رسانی به شهروندان از سوی مدیریت شهری است.

وی افزود: شهرک های مسکونی متعددی به شکل پراکنده در این منطقه قرار دارد که خوشبختانه پیمانکاران وظیفه شناسی در این محدوده  برای خدمات رسانی به شهروندان فعالیت دارند و در این راستا حوزه خدمات شهری منطقه نیز نظارت کاملی بر این خدمات رسانی دارد.

در این بازدید علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری منطقه نیز به تجهیزات مناسب رفت و روب در حوزه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: به دلیل فصل گرما به شکل مداوم پسماند تر از مخازن معابر جمع آوری می شود و بعد از جمع آوری، اقدام به شستشوی مخازن صورت می گیرد تا مانع از بوی نامطلوب مخازن شود.

انتهای پیام

۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 23957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =