انجام دومین مرحله غربالگری کارکنان شهرداری منطقه ۱۲

دومین مرحله طرح غربالگری سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۱۲ همزمان با شیوع مجدد ویروس کرونا با همکاری شرکت شهر سالم آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیرس نظریان آزاد معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۲، از اجرای طرح غربالگری کارکنان منطقه برای جلوگیری از افزایش شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: تحقق برنامه های سلامت محور با هدف حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از ابتلای آنها به کرونا را از اهداف مهم این طرح است و در همین راستا طرح غربالگری همکاران این‌ منطقه توسط شرکت شهر سالم از روز گذشته آغاز شده است.  

معاون توسعه منابع انسانی با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح در فروردین سال جاری اجرا شد، افزود: در مرحله دوم نیز همچون مرحله نخست کلیه پرسنل منطقه اعم از کارمند، کارگری، رانندگان موتوری و کارکنان شهربان براساس جدول زمانبندی تعیین شده غربالگری می شوند.  

نظریان با اشاره به اینکه اجرای این طرح در چهار مرحله و بر اساس رویه های تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت و شرکت شهر سالم اجرا می شود، ادامه داد : مرحله نخست شامل سنجش تب و تست اکسیژن خون و مرحله دوم نیز معاینه توسط پزشک و دریافت شرح بالینی که در صورت مشکوک بودن ارجاع توسط پزشک مستقر برای آزمایش خون است.  

او ادامه داد: در صورت اعلام شرکت شهر سالم، کارکنان مشکوک به کووید ۱۹ به منظور ادامه مسیر غربالگری و انجام اسکن ریه و سایر مراحل تشخیص به کلینیک شهرداری منطقه ۵ معرفی می‌شوند.

۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 2398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =