فراخوان مسابقه مجازی «رفیقانه» منتشر شد

مسابقه «رفیقانه» در محورها و قالب‌های مختلف ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ ساله در راستای ضرورت فرهنگ‌سازی در ارتباط با نیاز کشور به افزایش جمعیت، در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «رفیقانه» مسابقه مخصوص آبجی‌ها و داداشی‌های ۷ تا ۱۷ ساله است که در محورهای تیم‌سازی فرزندان، خلاقیت در انجام کارها، انتقال مفاهیم اخلاقی مثل صبر و حلم و بردباری، سبک زندگی اسلامی ایرانی و انتخاب راه درست و مسئولیت‌پذیری و در راستای ضرورت فرهنگ‌سازی در ارتباط با نیاز کشور به افزایش جمعیت برگزار می‌شود.

قالب‌های مسابقه خاطره‌نویسی، نقاشی، عکاسی، تصویرسازی، ساخت پوستر، فتوکلیپ و ویدئوکلیپ، موشن‌گرافیک و انیمیشن است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۵ مرداد ماه آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شهر و شماره تماس خود از طریق شماره ۹۰۲۲۴۶۴۹۴۶ به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان بله، ایتا و واتس‌آپ و یا از طریق دایرکت به اینستاگرام رفیقانه به نشانی @Refigane ارسال کنند. 

آثار واصله در محورها و قالب‌های مختلف، در حوزه انتقال موضوع و همچنین سایر شاخصه‌ها توسط گروه تخصصی ارزیابی و به برگزیدگان در هر محور و قالب مسابقه، مبلغ ۵ میلیون ریال هدیه نقدی اهدا می‌شود. 

گروه پزشکان سپیدار، فرهنگ‌سرای اخلاق، مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران در اجرای این برنامه مشارکت دارند.

دبیرخانه «مسابقه رفیقانه» در فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع شده و شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ آماده پاسخگویی به سؤالات علاقممندان است. 

۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 2402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =