افتتاح مرکز درمانی اقامتی و کاهش آسیب یاورشهر ۱ و ۲ در منطقه ۱۵

مرکز درمانی اقامتی و کاهش آسیب یاورشهر ۱ و ۲ در منطقه ۱۵ به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با با دستور شهردار تهران و توسط شهردار منطقه، خانواده معظم فرمانده شهید مبارزه با مواد مخدر و با حضور دیگر مسئولان منطقه ای افتتاح شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، با اشاره به اینکه معضل گرمخانه خاوران و حضور معتادان متجاهر در محله رضویه و محلات مجاور به عنوان مهمترین خواست شهروندان بود، گفت: گرمخانه خاوران پس از تشکیل قرار گاه اجتماعی به دستور شهردار محترم تهران جمع آوری و به جای آن مراکز درمانی اقامتی و کاهش آسیب یاورشهر افتتاح شد.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: یاور شهر منطقه ۱۵ در مجموعه ای به مساحت پنج هزار مترمربع آماده شده است که شامل یک سوله دو هزار مترمربعی به نام یاور شهر یک، ساختمان سه طبقه یاور شهر دو به مجموع زیربنای ۸۰۰ مترمربع، ساختمان درمانگاه به مساحت ۱۰۰ مترمربع و ساختمان نیروی انتظامی به متراژ ۷۳ مترمربع در آن فعالیت می کند.

به گفته وی؛ یاورشهر یک ویژه افراد معتاد متجاهر بالای ۶۵ سال با ظرفیت ۶۰۰ نفر و یاور شهر دو ویژه افراد معتاد متجاهر زیر ۱۸ سال با ظرفیت ۱۵۰ نفر راه اندازی شده که در حال حاضر ۳۷۵ نفر در یاورشهر یک و ۳۳ نفر در یاور شهر دو اقامت دارند.

شهردار منطقه در تشریح اقدامات اجرایی عمرانی انجام شده با مشارکت سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بازسازی کامل ساختمان یاور شهر دو و راه اندازی موتور خانه و تاسیسات، اجرای ۲۰ سرویس بهداشتی و بازسازی حمام، اجرای تاسیسات و تعمیرات برای سوله یاور شهر یک، اجرای ساختمان نیروی انتظامی و درمانگاه و دیوارکشی بتنی پیرامونی و حفاظ فلزی به متراژ ۱۳۰ مترطول از جمله اقدامات انجام شده است.

این گزارش حاکیست، این مراسم با حضور علوی عضو شورا و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، حق بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهر تهران، باباگل زاده دادستان ناحیه شهید محلاتی، سرکلانتر ششم فاتب، روسای ادارات آب، برق، گاز، آموزش و پرورش منطقه، راهور منطقه، کلانتری مشیریه، مسئول مبارزه با مواد مخدر منطقه، امام جماعت مسجد سجاد(ع)، شورایاران و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

شایان ذکر است، در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهر تهران، مدیران ادارات آب، گاز، برق منطقه و شهروند مسئول و مالک شرکت مجاور یاورشهر که خدماتی را ارئه کرده اند، قدردانی شد.

انتهای پیام 

۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 24021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =