افزایش حقوق کارکنان تنها بر عهده شهرداری نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بخشی از افزایش حقوق کارکنان بر عهده شهرداری نیست و باید دولت ابلاغ کند تا شهرداری بتواند اصلاحات را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام خبر ۱۰ برابر شدن صدور پروانه ساخت از سوی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: هنوز آمار ما این موضوع را تایید نمی کند و باید آمار دریافت شود تا بتوانیم نظر قطعی را اعلام کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه صدور پروانه در تهران تغییر چندانی نکرده است، یادآور شد: در تهران هنوز وضعیت خوبی در این زمینه شاهد نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از افزایش حقوق بر عهده شهرداری نیست، خاطرنشان کرد: در این زمینه به دولت نامه ارسال و درخواست کردیم که اصلاحات انجام شود. باید ابلاغ صورت بگیرد تا شهرداری اصلاحات را انجام دهد. دولت ایرادی در خصوص مبنای حقوق گرفته که باید اصلاحات اعمال شود تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نظر شورای نگهبان این است که شورا نباید کار اجرایی انجام دهد، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان حق اخذ عوارض شورایاری‌ها را حق شورا نمی‌داند.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 24037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =