شهرداری تهران در تحقق مالیات بر ارزش افزوده موفق عمل کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم با برنامه‌های وزارت اقتصاد، مالیات بر ارزش افزوده محقق شود که خوشبختانه شهرداری تاکنون توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز مباهله اظهار کرد: این روز مهم است و از افتخارات اسلام به شمار می رود. امیدواریم همواره دنباله رو رهبران فرزانه و نمونه مکتب اسلام باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز تکریم خانواده و بازنشستگان تصریح کرد: امروز دشمن خانواده را هدف گرفته تا به نابودی بکشاند و برای به هم ریختن خانواده در جامعه اسلامی تلاش زیادی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان ذخایر اداری یک کشور هستند، یادآور شد: این افراد نیرو، انرژی و جوانی خود را به کار گرفتند و بسیاری از آنها، هنوز توانمندی بالایی در امور مختلف دارند. امید ما این است که بازنشستگان از لحاظ شرایط زندگی وضعیت خوبی داشته باشند و مشکلات آنها برطرف شود.

چمران همچنین خاطرنشان کرد: بخش مهمی از درآمد پایدار شهرداری ها از مسیر مالیات تأمین می شود. سعی کردیم حق شهرداری ها در زمان تصویب مالیات، بیش از این باشد. عوارضی که شهرداری دریافت می کرد گویای این مطلب است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: امیدواریم با برنامه های وزارت اقتصاد، مالیات بر ارزش افزوده محقق شود که خوشبختانه شهرداری توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 24038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =