آیین تکریم و معارفه مدیر بازرسی سازمان پایانه‌ها و پارک سوارها برگزار شد

طی مراسمی با حضور معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک و مدیر عامل سازمان پایانه ها، مدیر بازرسی جدید سازمان پایانه ها و پارک سوارها منصوب شد و از مدیر بازرسی سابق این سازمان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، کاوه علایی معاون حمل و نقل و ترافیک سازمان بازرسی در آیین تکریم و معارفه مدیر بازرسی سازمان پایانه ها به اهمیت این سازمان اشاره کرد و گفت : تهران پایتخت ایران از پر جمعیت ترین شهرهای کشور به شمار می رود و به علت موقعیت استراتژیک آن، پرتردد ترین شهر نیز به حساب می آید که بیشترین رفت و آمد به آن از طریق سفرهای زمینی انجام می شود.

وی افزود: سازمان پایانه ها به عنوان محل تلاقی سفرهای درون شهری و برون شهری از اهمیت به سزایی برخوردار است ، زیرا از مراکز مختلف استان‌ها و همچنین شهرهای کوچک و بزرگ به صورت روزانه به شهر تهران سرویس‌هایی ارائه می‌شود و به واسطه همین سفرها تعداد زیادی از شهروندان در پایانه‌ها در حال تردد هستند و ما باید سعی کنیم بهترین خدمات را به آنها ارائه کنیم.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی، حسین قشلاقی در سمت مدیر بازرسی سازمان پایانه ها و پارک سوارها منصوب و از زحمات شهرام محمدی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام 

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 24063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =