برگزاری نخستین دوره بین‌المللی مدرسه تابستانی مدیریت شهری

مجمع شهرداران آسیایی نخستین دوره بین‌المللی مدرسه تابستانی مدیریت شهری را با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار شهر، مجمع شهرداران آسیایی نخستین دوره بین المللی مدرسه تابستانی مدیریت شهری را با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌کند؛ این دوره با هدف ترویج دانش و به اشتراک گذاری تجارب میان متخصصان شهری ایرانی و بین المللی و دانشجویان رشته‌های مرتبط و در جهت تقویت همکاری های بین شهری برای مقابله با چالشهای مدیریت شهرها در جهان امروز برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان این دوره علاوه بر دانش‌اندوزی و کسب تجربه، فرصت آشنایی با سیستم مدیریت شهری ایران، بازدید از شهرهای تهران، قزوین و کاشان و عناصر فرهنگی ایران در این شهرها را خواهند داشت.

این دوره ۹ روزه که از ۱۰ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، طیف وسیعی از مباحث شهری را دربرمی‌گیرد و شامل کارگاه‌های عملی، پنل‌های تخصصی، سخنرانی‌های اساتید و متخصصان شهری ایرانی و بازدیدهای میدانی خواهد بود.

برگزاری نخستین دوره بین‌المللی مدرسه تابستانی مدیریت شهری

همچنین در انتهای دوره به شرکت‌کنندگان گواهی مشترکی با دانشگاه علامه طباطبائی اعطا خواهد شد.

مجمع شهرداران آسیایی نهادی بین المللی است که در سال ۲۰۰۸ به ابتکار شهرداری تهران تشکیل شد و نزدیک به ۱۰۰ شهر از ۳۴ کشور جهان عضو آن هستند.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 24069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =