توسعه پایدار شهر بر بستر توسعه اجتماعی شکل می‌گیرد

فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس و سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۱۸ با بانوان فعال و کارآفرین منطقه ۱۸ دیدار کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸،  فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به همراه سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران و محمد جواد خسروی شهردار منطقه هجده با بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی منطقه  هجده دیدار کردند.

در این دیدار فاطمه قاسم پور، رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی گفت: با تشکیل جلسات همفکری و هم افزایی با بانوان فعال و کارآفرین مناطق شهر تهران به بررسی مشکلات محلات میپردازیم  و بعد از عنوان شدن معضلات و مشکلات باید  آنها را حل کنیم . با تشکیل هیات اندیشه ورز متشکل از بانوان نخبه و فعال منطقه هجده و  با برگزاری جلسات و هم اندیشی بهتر می توانیم مشکلات را حل کنیم تا به تعامل و تفاهم برسیم، زیرا وظیفه مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی پیگیری و نظارت بر امور اجتماعی و شهری است.

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران نیز در ادامه تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که ما در این دوره مدیریت شهری پیگیری می‌کنیم حمایت از بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین است که این مهم با مشارکت اجتماعی بانوان و با همفکری خود ایشان محقق خواهد شد.

محمد جواد خسروی در این دیدار گفت: منطقه ۱۸ دارای ظرفیت های بالقوه و بسیار خوبی جهت ایجاد و تقویت فرآیند هم افزایی و مشارکت های اجتماعی است و ما باید به کمک یکدیگر این ظرفیت ها از جمله ورزشگاه ها، سراهای محلات و دیگر اماکن اجتماعی را احیا کنیم.

خسروی در ادامه تاکید کرد:  باید ظرفیتها را شناسایی کنیم و توسعه پایدار را بر بستر توسعه اجتماعی بوجود بیاوریم. با پتانسیل های زیرساختی بسیار خوب این منطقه قطعا با حمایت های دستگاه های متولی شاهد پیشرفت دو چندان در این منطقه خواهیم بود.

شهردار منطقه ۱۸ گفت: احیا کردن ظرفیت ها و فعال شدن این ظرفیت ها کار شهرداری منطقه ۱۸ است که باید به بهترین نحو برای شهروندان جنوب غرب تهران فعال شود.

شایان ذکر است؛ در این جلسه گسترده شدن حوزه خدمات سلامت در مساجد، حمایت های مالی برای کارآفرین ها، بازگشایی و احداث بازار های محلی و تشکیل بازارچه های ثابت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام 

۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 24089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =