انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری منطقه ۱۴و آموزش و پرورش/افتتاح فاز نخست بوستان بسیج در روزهای آینده

تفاهم نامه همکاری بین شهرداری منطقه ۱۴ با آموزش و پرورش این منطقه در خصوص فعالیت های فرهنگی، تربیتی ، ورزشی و اوقات فراغت همگام با بیانیه گام دوم انقلاب در راستای خودسازی و تمدن سازی ویژه گروهای سنی کودک ونوجوان امضا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴،محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با حضور در آیین افتتاحیه برنامه های های اوقات فراغت مدارس منطقه، بر ضرورت اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، مفرح و آموزشی همگام با بیانیه گام دوم انقلاب  ویژه گروه های سنی کودک ونوجوان تاکید کرد.

سالاری پور با بیان اینکه ظرفیت های و زیرساخت های بسیار زیادی برای تحقق برنامه های کاربردی وجود دارد، بر نقش آموزش در فرهنگسازی و پیشبرد این برنامه ها تاکید کرد.

وی افزود: در موضوعات شهری نیز با تعامل گسترده و موثر با مردم ، از طریق آموزش می توان بهره برداری مناسب را از این موضوعات با مشارکت خود مردم  و به ویژه جوانترها و نخبگان داشته باشیم.

شهردار منطقه در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان سکان دار مدیریت آینده هستند، گفت: اگر موضوعات پرورشی مناسب ویژه دانش آموزان با کمک آموزش و پرورش اجرایی شود ، شرایط مطلوبی برای پرورش و شکوفایی استعداد این نسل فراهم می آید.

وی با اشاره به اهمیت پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، اظهار داشت: در کنار برنامه های آموزشی ، در صدد توسعه سرانه های عمومی و مفرح هستیم.

سالاری پور افزود: برای این منظور در چند روز آینده در شهربازی بسیج اختتامیه جشنواره نشاط را خواهیم داشت و انشالله بهره برداری فاز یک بوستان بسیج اتفاق خواهد افتاد

وی خاطرنشان کرد: فعالیت ها و برنامه ریزی حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری با  همکاری آموزش و پرورش برای پرکردن اوقات فراغتی متناسب و مورد رضایت  گروه سنی کودک و نوجوان در منطقه اجرایی می شود.

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 24098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =