لزوم توسعه همکاری‌های مرکز ۱۳۷ پلاس و سازمان مدیریت بحران شهر تهران

روسای مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر توسعه همکاری این دو مجموعه تاکید کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در جلسه ای که صبح امروز با حضور رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+  به همراه تعدادی از معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: مشارکت شهروندان در سامانه ۱۳۷+ نشانه اعتماد آنها به شهرداری است و تحول بزرگی با ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در سطح شهر انجام شده و در گزارشات این موضوع قابل مشاهده است و باید قدردان همکاران در این حوزه بود. 

رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ نیز افزایش تماس های شهروندان در حوزه طرح ها و موضوعات توسعه‌ی شهری را نشان دهنده امیدواری و مشارکت جویی شهروندان دانست و افزود: بایستی در شهرداری قدردان و پاسخگوی این مطالبات باشیم و هم افزایی مرکز ۱۳۷+ و سازمان مدیریت بحران می‌تواند در شناسایی و رسیدگی به مشکلات شهری مفید بوده و به بهبود شرایط زندگی شهری کمک کند.

 در ادامه جلسه، مباحث مختلفی مانند اقدامات مشترک سامانه ۱۳۷+ و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حوزه هایی مانند رسیدگی به موضوعات خرد ایمن سازی در سطح شهر، ساختمان های ناایمن، Hse ، استقرار کارشناسان سامانه ۱۳۷+ در حوزه Eoc سازمان بحران و کد ۶ سامانه +۱۳۷ (تماس شهروندان در موضوع کرونا) مطرح و بر توسعه همکاری‌های فیمابین دو مجموعه تاکید شد.

پس از این نشست، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و همراهان، از فرآیند ثبت و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷+ و نیز اکیپ‌های اجرایی خودرویی و موتوری ۱۳۷ نواحی بازدید بعمل آوردند .

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 24131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =