لایروبی و پاکسازی نزدیک به ۵ هزار متر از کانال و انهار جنوب شهر

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از لایروبی و پاکسازی بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ متر طول از انهار، کانال ها و حوضچه های رسوب گیر این منطقه طی یک ماه اخیر با هدف ارتقای نگهداشت شهر، پاکیزگی و نظافت معابر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری درخصوص اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی انهار گفت : در همین راستا اکیپ های ویژه به صورت روزانه تمامی شبکه‌های اصلی و فرعی جمع آوری آب های سطحی، کانال ها، انهار روباز و روبسته و ۵۸ متر مکعب حوضچه های زباله گیر  را با رعایت مسائل زیست محیطی پاکسازی و لایروبی می کنند.
او با اشاره به وجود بیش از ۳۵ هزار متر طول کانال در این محدوده افزود: به همین منظور طی ماه اخیر نسبت به لایروبی سنتی کانال های شقایق، کاظمی، میثاق، دانشگاه(زیر گذر تندگویان)، سعادتی، پل شکوفه، آزادگان، میدان ثارالله و لایروبی مکانیزه حوضچه های لقمان، نسیم، صمدی، کاوه، ماهان، رحمان و عیسی بیگلو با حضور ۱۵ کارگر با تجهیزات  ایمنی انجام شده است.
این مسئول ضمن درخواست از شهروندان به رعایت نظافت در معابر و پیشگیری از رها کردن زباله در انهار که باعث ایجاد مانع در جریان آب خواهد شد بیان کرد: حجم عملیات لایروبی روزانه اکیپ لایروبی اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست به طور میانگین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر طول است. ضمن اینکه پایش و بازرسی از کانال های منطقه در پایان هر فصل انجام می پذیرد.
انتهای پیام
 

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 24162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =