۲ هزار واحد مسکونی در قالب ۴ پروژه در منطقه ۱۵ ساخته می‌شود

شهردار منطقه ۱۵ گفت: در موضوع مسکن توانستیم با ۴ پروژه شهید شیرودی، شهید بروجردی، خاورشهر و چرم امید ساخت نزدیک به ۲ هزار واحد مسکونی را از طریق تعاونی‌های بزرگ مسکن دنبال کنیم.

سید مهدی صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بیان اینکه این منطقه از قدیم درگیر موضوع آسیب های اجتماعی بود و حل این معضل جزو مهمترین درخواست های مردمی است؛ اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع از بدو ورودمان روی آن متمرکز شدیم و با تشکیل قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران تا امروز سه هزار و ۷۰۰ نفر از معتادان متجاهر منطقه جمع آوری شدند و در کمپ های ماده ۱۶ بین ۶ تا ۹ ماه نگهداری خواهند شد تا پس از بهبود شرایط در جهت توانمندسازی آنها اقدام شود.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اقداماتی که در پاتوق کوه سنگی و گرمخانه خاوران انجام شده، افزود: پاتوق بزرگ و قدیمی کوه سنگی که سابقه حضور معتادان در آن به بالای ۲۰ سال می رسد و ظرفیت بالغ بر ۴۰۰ معتاد را به صورت شبانه روزی داشت، جمع آوری و پاکسازی شده و دیگر هیچ معتادی در آن وجود ندارد. قرار است تبدیل به یکی از پروژه های تفرجگاهی منطقه شود؛ همچنین جمع آوری و تبدیل گرمخانه خاوران به کمپ ماده ۱۶ به عنوان بزرگترین معضل منطقه و محله رضویه با دستور شهردار تهران انجام شد و این اقدامات برای مردم رضایتمندی بالایی را ایجاد کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: یک موضوع قدیمی منطقه که مغفول مانده بود ساماندهی، بهسازی و زیباسازی محور امام رضا (ع) بود که در این دوره در اولویت قرار دادیم و با همکاری سازمان زیباسازی احداث سردر و دروازه ورودی شهر تهران از جنوب شرق را در برنامه داریم و قرار است این محور را متحول کنیم.

صباغ منطقه ۱۵ را از موارد اصلی قرارگاه مسکن برشمرد و خاطرنشان کرد: تحول در ساخت و ساز و تهیه مسکن در منطقه یکی از محورهای اصلی مدیریت شهری است و در این موضوع توانستیم با ۴ پروژه شهید شیرودی، شهید بروجردی، خاورشهر و چرم امید ساخت نزدیک به ۲ هزار واحد مسکونی را از طریق تعاونی های بزرگ مسکن دنبال کنیم که برای این واحدها یا جواز صادر شده یا در مرحله صدور است. 

به گفته شهردار منطقه ۱۵ سال گذشته نیز  پروژه های بزرگی مانند مجموعه ورزشی شهید مظاهری، سرای محله کیانشهر، زمین چمن ورزشی مسعودیه و تفرجگاه مسگرآباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام/

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۸
کد خبر: 24181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =