بازبینی وضعیت چراغ‌های راهنمایی و دوربین‌های ترافیکی در معابر منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری  منطقه ۱۹ از بازبینی وضعیت چراغ های راهنمایی و دوربین های ترافیکی با هدف کنترل سرعت، بهبود تردد وسایل نقلیه و شناسایی نقاط خطرساز در بیش از ۳۰۰ نقطه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری درباره بازبینی وضعیت چراغ های راهنمایی و دوربین های ترافیکی در معابر گفت: از آنجایی که علائم ایمنی و ترافیکی اهمیت ویژه ای در کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه دارد به همین منظور ضمن بازدیدهای میدانی از معابر منطقه، عملکرد چراغ های راهنمایی هوشمند، زمان دار و چشمک زن بررسی و چراغ های مخدوش یا خاموش در بیش از ۳۰۰ نقطه شناسایی شدند.
او ادامه داد: در این بازدیدها، وضعیت کارکرد دوربین های کنترل سرعت، ثبت تخلفات و نظارت تصویری نیز رصد و موارد معیوب با بررسی نوع اشکال برای رفع ایراد به شرکت کنترل ترافیک گزارش شد.همچنین نقاط حادثه خیز و خطرساز فاقد علائم ترافیکی و ایمنی، شناسایی و برای بررسی و نصب علائم به معاونت مربوطه ارائه شد.  
 به گفته این مسئول؛ بازبینی تجهیزات ترافیکی و رفع ایرادات احتمالی به صورت مستمر در معابر و بزرگراه های منطقه انجام و در راستای پیشگری و کنترل حوادث و رفع نواقص تجهیزات ترافیکی اقدام می شود.
 

انتهای پیام 

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 24236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =