تا پایان سال اتفاقات خوبی در کن رخ خواهد داد

حجت الاسلام والمسلمین محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در حسینیه الغدیر به مشکلات و مطالبات اهالی کن رسیدگی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، حجت الاسلام والمسلمین محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه حضور در حسینیه الغدیر و رسیدگی به مشکلات و مطالبات اهالی کن در خصوص این محله مهم در منطقه ۵ گفت: کن مشکلات متعددی دارد و که این مشکلات از یکدیگر متفاوت هم است. بخشی از آن برای بافت فرسوده است که معاونت عمران و شهرسازی شهرداری تهران در تلاش است تا آن را حل کند و با بازبینی طرح تفصیلی در حال حل آن ها هستند. در برخی مناطق این مهم حل شده و در این منطقه هم حل انشالله به زودی حل می شود.

وی افزود: مشکل دیگر بحث ترافیکی و حمل و نقل است. اهالی کن خواستار مترو هستند که برای اینجا خطوط مترو دیده شده و برنامه ریزی شده و فقط بحث پراکندگی ایستگاه ها است که امیدواریم تا اوایل سال آینده مترو در اینجا راه اندازی شود.

آقامیری ادامه داد: بحث افزایش اتوبوس هم مطرح است که فعلا کمبود داریم اما باید خط ویژه ای برای مسیر اتوبوس کن ببینیم تا نارضایتی از بین برود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر بافت شهری در کن با کمک مردم احیا شود شاهد اقدامات خدماتی و گسترش و احیای معابر هم خواهیم بود. وقتی بافت فرسوده احیا شود زمین آزاد می شود و کارهایی مثل راه اندازی بازارها را شاهد هستیم تا مردم دسترسی داشته باشند.

وی در پایان گفت: طرح تفصیلی کن باید اصلاح شود.این طرح الان جذابیت هایی برای مردم و سرمایه گذاران ندارد و باید مشوق هایی در نظر بگیریم تا سرمایه گذاران بیایند. تا پایان سال اتفاقات خوبی در کن رخ خواهد داد.

انتهای پیام 

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 24241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =