بسترسازی‌هایی همچون رویداد «عطر سیب» برای فعالیت هیئات مذهبی از رویکردهای مهم مدیریت شهری باید باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت حمایت از هیئات مذهبی گفت: یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری بسترسازی برای فعالیت هرچه بهتر هیئات مذهبی است که برگزاری نمایشگاه عطر سیب یکی از این اقدامات است.

نرگس معدنی پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم و آماده شدن شهر و شهروندان برای برپایی هیات‌های عزاداری اظهار کرد: توجه به شعائر دینی و ایجاد بسترهای لازم برای اجرای مناسک و سنت‌ها یکی از وظایفی است که مدیریت شهری بر عهده دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به همین منظور مدیریت شهری برنامه‌های متعددی را برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌ها در ماه محرم و صفر در نظر گرفته است که یکی از این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه عطر سیب است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عطر سیب ظرفیت‌هایی را در حوزه کمک به تامین امکانات در اختیار هیئات مذهبی قرار می دهد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه هرساله با نزدیک شدن به ایام محرم با حضور تامین کنندگان اقلام مورد نیاز برگزار می‌شود تا  مایحتاج هیات‌های مذهبی با تخفیف ویژه در اختیارشان قرار گیرد.

معدنی‌پور یادآور شد: باید بستر مشارکت و حمایت از هیئات مذهبی فراهم شده و در دستور کار باشد که نمایشگاه عطر سیب یکی از مهمترین این اقدامات حمایتی است.

انتهای پیام/

۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
کد خبر: 24249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =