آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر تهران / رفع ۸۰ درصد از آبگرفتگی‌ها

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: مناطق شمالی تهران بیشترین آبگرفتگی و نقاط مرکزی کمترین آبگرفتگی را داشتند. در نقاط گلوگاهی مناطق جنوبی هم آبگرفتگی هایی گزارش شده است؛ اما در مجموع بالغ بر ۸۰ درصد آبگرفتگی های شب گذشته و صبح امروز رفع شده است.

پدرام قودجانی رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بیان اینکه نقاط آبگیر را با کمک شرکت کنترل ترافیک ، آتش نشانی و ۱۳۷ به صورت مستمر بررسی  و نقاط مختلف  پرخطر را اطلاع رسانی کردیم و شهروندان نیز برای گرفتن خدمات با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند؛ گفت: آخرین اطلاعات حاکی از این است که در اتوبان های حکیم و همت آبگرفتی رفع شده و آبگرفتگی تونل آرش نیز در حال رفع شدن است. همچنین در کانال آریافر  در محدوده جلال آل احمد، سطح آب تا ۲.۵ متر بالا آمده بود و هماهنگی هایی انجام شد تا کامیون‌های لجن‌کش سازمان مدیریت پسماند برای تخلیه آب به این نقطه اعزام شوند. 

وی میدان صنعت، خیابان ولیعصر (عج)، بزرگراه چمران و خیابان شهید عراقی را از دیگر نقاطی عنوان کرد که دچار آبگرفتگی شده بودند و یادآور شد: مناطق شمالی تهران بیشترین آبگرفتگی و نقاط مرکزی کمترین آبگرفتگی را داشتند. در نقاط گلوگاهی مناطق جنوبی هم آبگرفتگی هایی گزارش شده است؛ اما در مجموع بالغ بر ۸۰ درصد آبگرفتگی های شب گذشته و صبح امروز رفع شده و تا این لحظه درباره این آبگرفتگی ها حادثه و خسارتی گزارش نشده است. البته در یک نقطه خارج از محدوده شهر تهران یعنی سولقان به سنگان که شهرداری تهران به عنوان معین در حال کمک رسانی است، ریزش کوه را داشتیم که با راهداری هماهنگ کردیم و این مشکل در حال رفع است.

قودجانی در پایان خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده پیش بینی رگباری باران را طی امروز و فردا  داریم و احتمال دارد هشدارهایی برای بارش های احتمالی روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 24363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =