لایروبی پیش و پس از بارندگی مسیل‌های منطقه ٨/ اعزام نیرو به منطقه سیل‌زده امام‌زاده داود(ع)

شهردار منطقه ۸ گفت: با توجه به وجود مسیل های متعدد در شرق تهران شهرداری منطقه هشت پیرو هشدار های سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران و احتمال رگبار و سیلابی شدن معابر و رودخانه ها با استقرار تجهیزات و نیروها و اقدامات مربوط به صورت آماده باش کامل درآمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٨، فاطمه تنهایی از آماده باش کامل نیروها در این منطقه برای پیشگیری از عواقب هرگونه سیلاب و طوفان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این ، لایروبی انهار روبسته و روباز و مسیل ها و کانال های موجود در منطقه انجام شد.
او با بیان اینکه حین بارش باران عوامل کارگری در محل های حساس و نقاط آبگیر منطقه نیر مستقر شدند، افزود: این نیروها علاوه بر خدمات رسانی به شهروندان نسبت به جمع آوری درختان و اشجار شکسته پس از بارش شدید و طوفان در منطقه نیز اقدام کردند.
تنهایی همچنین از استقرار گشت های نظارت و بازدید در منطقه خبر داد و گفت: لایروبی انهار، مسیل‌ها و کانال‌های روباز  پس از بارش نیز صورت گرفت و نیروهای مذکور مسئولیت نظارت بر مراحل مختلف را بر عهده دارند.
او همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروهای خدمت رسان، تجهیزات و ماشین آلات از جمله خاور، بابکت ،خودروهای پیکاپ شهربان و ۵۰۰ کیسه شن در نقاط حساس و مستعد آبگرفتگی منطقه جانمایی شد.
به گفته تنهایی؛ تعداد کارگران فعال در منطقه ۵۰ نفر است که علاوه بر آن ٥٠ نفر نیز به امامزاده داود برای خدمت رسانی از سوی منطقه اعزام شدند.

انتهای پیام

۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 24398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =