امام حسین(ع) شاهراه هدایت و رستگاری است

مراسم اهتزاز ابر پرچم حسینی همزمان با نخستین روز از محرم الحرام در بوستان حضرت خدیجه(س) با حضور شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهری منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: غمیمت شمردن لحظه لحظه ایام محرم و صفر، عین عقلانیت و خردورزی است. هر قدر با ائمه اطهار(علیهم السلام) مانوس‌تر شویم، به همان مقدار ارزش و قیمت پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: خداوند متعال امام حسین(ع) و قیام ایشان را برای همه ما، به منزله فرصت دوباره زنده شدن قرار داده است. اهتزار پرچم نمادی بیرونی است، اتفاق درونی می‌بایست در روح و جان ما رقم بخورد.

کاشانی پور تاکید کرد: اگر هنر به خرج دهیم و اتفاقات بیرونی را با تحولات درونی پیوند بزنیم، می‌توان به جرات گفت که رستگار شده‌ایم و انقلاب و تحولی اساسی شکل گرفته است.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) فرمودند؛ حسین(ع) از من است و من از اویم. به این معنی که اگر بخواهیم به بهترین مسیر هدایت شویم، شاهراه آن اباعبدالله الحسین(ع) است.

انتهای پیام 

۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 24422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =