۱۸ پایگاه اوقات فراغت در خدمت دانش‌آموزان منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مراسم افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی مدارس این منطقه در مدرسه شهید پیرمرادی محله هرندی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان گفت: امسال ۱۸ پایگاه تابستانی با مشارکت و هماهنگی آموزش و پرورش منطقه در خدمت دانش‌آموزان قلب طهران خواهند بود.

یزدی با بیان این مطلب که با شروع تابستان و تعطیلی مدارس، تربیت و آموزش فرزندان خاتمه نمی‌یابد، به تشریح برخی برنامه‌های رایج در این پایگاه‌ها اشاره کرد و افزود: از جمله این برنامه‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ویژه‌برنامه‌های یخ در بهشت (شامل تهران‌گردی با خانواده، تورهای تفریحی، تورهای علمی و تورهای جهادی)، اجرای تئاتر، تهیه و توزیع اقلام آموزشی سلامت‌محور، اجرای برنامه کودکان و نوجوانان مکتب حسین (علیه‌السلام)، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اعزام کارناوال سیار به مدارس، برگزاری لیگ ورزشی در مدارس و جشنواره هنر و مدیریت پسماند خواهد بود.

مراسم افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت مدارس قلب طهران با حضور اشرفی، شهردار ناحیه، اصلانی، رئیس آموزش و پرورش، جمعی از مدیران آموزش پرورش و تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه شهید پیرمرادی محله هرندی برگزار شد.

انتهای پیام 

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 24470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =